Price Waterhouse Coopers satser på jenter både i egen
organisasjon og på skøytejentene våre.
Bedriften har en flott strategi for å satse på
kvinnelige ledere. Denne burde stå som eksempel for andre foretak. Den
samme filosofien vil NSF gjerne adoptere i sin organisasjon gjennom sin
jentesatsing og samtidig gi noe tilbake av våre erfaringer til PWC – en
«vinn-vinn» situasjon som alle gleder seg til.
Våre skøytejenter møtte for første gang sin sponsor i
går. Det ble en meget interessant breefing om PWC av adm. direktør
Jørgen O. Kjørsvik og hans lederteam. Etterpå ver det en meget hyggelig
middag hvor Maren, Hedvig og Anette fikk bli bedre kjent med PWC. Man
kan trygt si at dette var full klaff fra første møte!
Filosofien om kvalitet, gode verdier og holdninger
kjenner ingen grenser om det dreier seg om toppidrett eller
forretninger. At revisjon kan være så gøy og at ansatte kan ha det så
gøy på jobben som hos PWC, var overraskende for skøytefolket som
selvsagt forsøker å få til det samme i sin verden. Hardt er det, men gøy
skal det være!
|