Skøytesport - toppbanner Toppbanner Skøytesport
  Artikler/reportasjer    Arkiv    Debatt    Om oss    Tilbakemeldinger   

Landslagsjentene i møte
med sin nye sponsor

Fra venstre: Tone Wise-Hansen, PWC, Maren Haugli, Finn Aamodt, Hedvig Bjelkevik, adm . dir. Jørgen O. Kjørsvik, Annette Bjelkevik, Eli Moe-Helgesen Partner og Jane Kim Gravbraaten fra PWC.

Price Waterhouse Coopers satser på jenter både i egen organisasjon og på skøytejentene våre.

Bedriften har en flott strategi for å satse på kvinnelige ledere. Denne burde stå som eksempel for andre foretak. Den samme filosofien vil NSF gjerne adoptere i sin organisasjon gjennom sin jentesatsing og samtidig gi noe tilbake av våre erfaringer til PWC – en «vinn-vinn» situasjon som alle gleder seg til.

Våre skøytejenter møtte for første gang sin sponsor i går. Det ble en meget interessant breefing om PWC av adm. direktør Jørgen O. Kjørsvik og hans lederteam. Etterpå ver det en meget hyggelig middag hvor Maren, Hedvig og Anette fikk bli bedre kjent med PWC. Man kan trygt si at dette var full klaff fra første møte!

Filosofien om kvalitet, gode verdier og holdninger kjenner ingen grenser om det dreier seg om toppidrett eller forretninger. At revisjon kan være så gøy og at ansatte kan ha det så gøy på jobben som hos PWC, var overraskende for skøytefolket som selvsagt forsøker å få til det samme i sin verden. Hardt er det, men gøy skal det være!

(c) Skøytesport 2012
Webredaktør: Nils Einar Aas
Gjenbruk og reproduksjon av Skøytesports tekst og illustrasjoner er ikke tillatt uten etter avtale med redaksjonen. Ved referanser/linker til våre sider, skal Skøytesport oppgis som kilde og med link til den fullstendige artikkelen. Linkede sider må åpnes i fulle/egne vinduer, og IKKE inne i en ramme/frame eller på andre måter som kan gi inntrykk av at materialet er publisert av eller tilhører andre enn Skøytesport.

Websidene er tilrettelagt og vedlikeholdt av Publikant.